And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

środa, 16 kwietnia 2014

Kocham mojego kota

Ciągle mi mało. Jestem w pracy, jest spina przed świętami. Potem mam zajęcia i ważne zaliczenie. Nie spałam prawie w ogóle, tak jakby zapomniałam, a jak się chciałam położyć to okazało się, że jest 4:33. O i ak drzemka w autobusie musiała wystarczyć. Nawet nie chce mi się spać.


Na weekend majowy chcę pojechać nad morze, przemyśleć to i owo. Napawać się szumem fal, wyciszyć się. Chyba dobrze mi to zrobi.

Jestem przed okresem, czuję się jak balon. 

Pada deszcz i jestem szczęśliwa. 





Rano na wadze 63,8 kg. 

Plan na dziś:
Śniadanie
Jajko ugotowane na miękko
2marchewki surowe

II śniadanie
Jabłko
Marchewka

Obiad
Sałata, pomidor, rzodkiewka, por, kukurydza 
wszystkiego razem około 250 g

Podwieczorek
Marchewka 
Pomarańcz

Kolacja
Kefir


1 komentarz:

Vac pisze...

trzymam kciuki, aby wszystko poszło Ci dobrze <3