And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

wtorek, 29 kwietnia 2014

Dzień dobry :)

Dzień dobry cudowny dniu! 

Po tym rozstroju żołądka mam cudowny humor, czuję się taka czysta :) 
Około północy przeszło mi i udało mi się zasnąć. Musiało mi coś zaszkodzić, jednak dobrze, że tak się stało, taka mała biegunka bez tabletek przeczyszczających :) 

W obecnej chwili jestem już po zrobieniu skalpela, 100 brzuszków i 30 przysiadów (nie idę dziś niestety na siłownię, bo nie znajdę czasu), śniadanie też już zjedzone, czas pojechać do pracy. 

Dzisiaj całe szczęście nie mam zajęć, bo nie wiem jakbym się obrobiła z tym wszystkim. Dodaje thinspiracje i uciekam, bo rower czeka :) 
 Wieczorkiem dodam bilans z dnia dzisiejszego.
Trzymajcie się lekko :*


















1 komentarz:

Unknown pisze...

Cieszę się, że tak dobrze Ci idzie :) Mam nadzieję, że bilans będzie zadowalający. Trzymaj się i miłego dnia :*