And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

środa, 30 kwietnia 2014

Dzień 1 - SPD

Dzisiaj zaczęła się moja przygoda z SPD. Potrzebuję dużo siły i samozaparcia, żeby to przetrwać ale dam radę! Przyznam się, że po raz pierwszy stosuję tą dietę, mam nadzieję, że będzie skuteczna. 

Bilans 

Śniadanie
Jajko 93 kcal
Marchewka 27 kcal
Kawa z mlekiem 50 kcal

II śniadanie
Mandarynka (50g) 21 kcal
Jabłko 47 kcal

Obiad 
2 ciastka owsiane 94 kcal
Kawa z mlekiem 50 kcal

Podwieczorek: 
Mandarynka (50g) 21 kcal
Kawa z mlekiem 50 kcal

Kolacja: 
Marchewka 27 kcal

Razem: 480/500 

I jest pięknie :) 

Trzymajcie się lekko, dziękuję, że jesteście :*

5 komentarzy:

Amelia pisze...

Powodzenia, uważaj tylko żeby nie spowolnić metabolizmu ;))

Anonimowy pisze...

Nastawienie prawidłowe - trzymam za Ciebie kciuki. <3

Unknown pisze...

Ojoj, śliczny bilans, trzymaj tak dalej! Jestem z Tobą i pamiętaj, że możesz na mnie liczyć <3 Miłego dnia kochana i cudownych bilansów :**

Unknown pisze...

Piękny bilans, a w nim dużo owoców. :) Powodzenia z dietą, trzymam kciuki. <3

Maddy pisze...

dobry bilans. :)
pamiętaj też o sporcie. czasami warto dla dobra organizmu i diety zjeść zdrowo więcej i więcej się poruszać.
powodzenia informuj nas jak ci idzie kochana, ciekawi mnie to bo jesteś wagowo mniej więcej podobna do mnie. ale ja bym chyba nie wytrzymała. trzymaj się. :) :)
http://maddyymaddy.blogspot.com/