And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

piątek, 24 czerwca 2011

Nostalgia

Kocham uczucie głodu, kiedy go nie czuję mam wyrzuty sumienia. Nie jem, nie będę jadła. Nie chcę jeść. Kiedy jem wydaje mi się, że to za dużo, że tyję przez to. Ćwiczę. 
Chcę być taka jak kiedyś, piękna, chuda! Wtedy wszystko było łatwiejsze. 
D. dzisiaj dzwonił. Może jednak nie zrezygnuje... Mam dziwne dni. Nie chcę żeby mi zależało! Nic mi się nie chce. Nie chce mi się chcieć. Wczoraj wszczęłam awanturę na czacie, jestem głupia. Tęsknie za czymś o czym nie mam pojęcia. Kaj co się z Tobą dzieje, dziewczyno?! Nie wiem, zatracam się. Musze coś zrobić. Ale co? Nic nie muszę! Tle sprzeczności, tyle niejasności. D. napisał! Nie chcę chcieć ale jednocześnie zawsze czekam aż się odezwie... Jestem nienormalna, stuknięta.








Karolina: Dziewczyno co Ty ze sobą robisz?
Sufferance: Chcę być chuda!
Karolina: Przecież jesteś!
Sufferance: Jestem tłusta, beznadziejna!
Karolina: Znowu Cię zamkną w zakładzie.
Sufferance: Nie dam się, ucieknę z domu!
Karolina: Zabijasz się.
Sufferance: Ja już umarłam.
Karolina: Żyjesz czatem, fikcją, wmawiasz sobie coś czego nie ma!
Sufferance: To nie Twoja sprawa!
Karolina: Rób co chcesz...

Brak komentarzy: