And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

wtorek, 21 czerwca 2011

I need everything and nothing!

Wymiotowałam... Kurwa co za dzień! Nienawidzę takich dni, biegałam, nie lubię jak ktoś patrzy jak biegam, mam wrażenie, że każdy nabija się z mojego tłustego cielska :( Nic nie ma sensu. Jutro idę na miasto na cały dzień, nie biorę pieniędzy, żeby nie kupić nic do jedzenia :( kupiłam płatki do mleka, oczywiście chudego. jutro muszę zjeść trochę więcej niż zwykle aby mieć siłę chodzić cały dzień po mieście. Dor tez wymiotuje, jest źle :( Wspieramy się wzajemnie, to mi dodaje siły. No i jeszcze Mysza, którą próbuję zmotywować do działania. Trzymam za nią kciuki, bo jest dla mnie wartościowa. Czat coraz bardziej mnie pochłania, jestem chyba uzależniona, nie potrafię nie wejść tam chociaż raz dziennie. Rozmawiam z D. często. Nie wiem czy to dobrze dla mnie, boję się bliskości, a jednocześnie tak strasznie jej potrzebuję! Jestem zjebana...

Brak komentarzy: