And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

wtorek, 12 stycznia 2016

Wyzwania i bilanse!

Podejmuję kolejne wyzwanie! Chcę ważyć 60 kg do końca stycznia ;) ktoś chętny do podjęcia wyzwania? 3,5kg w 20 dni. 

Bilanse: 

11 stycznia -poniedziałek
- owsianka na mleku 200g (dwa razy w ciągu dnia);
- 2 kanapki z kurczakiem wędzonym, rukolą, pomidorem i ogórkiem. 

Ćwiczenia:
TBC + brzuch 60 min. 

Wczoraj miałam baaardzo zabiegany dzień. Na 6:30 do pracy, z pracy po prezent dla przyjaciółki i zakupy, a potem na fitness. Po fitnesie pojechałam odebrać od znajomej perfumy, które zamówiłam i o 19:30 byłam w domu. Szalony dzień ale oby więcej takich, bo dzięki temu bilans był też dobry. 

Dzisiaj troszkę luźniej, chociaż na 17:00 biegnę na fitness, a potem do przyjaciółki na urodziny, więc życzcie mi powodzenia a ym nie tknęła nic do jedzenia. 

Trzymajcie się lekko :*

1 komentarz:

Julliet pisze...

Zabiegany dzień to super sprawa, nie myśli się o jedzeniu ;) Ja siedząc w domu potrzebuję dużo motywacji żeby nie zaglądać do kuchni ;P Ale wszystko da się zrobić :) A wyzwanie całkiem spoko, ale nie chciałoby mi się 2 razy jeść owsianki, bo lubię urozmaicać ;) Powodzenia i dużo silnej woli na urodzinach u przyjaciółki ;) :*