And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

czwartek, 14 stycznia 2016

Jest dobrze!

Hej!
Wczorajszy dzień był dobrym dniem! Dużo siedzenia w książkach, wyciągnęłam koleżankę z pracy na fitness, a dzisiaj idziemy na siłownię :) Humor mam lepszy ale tylko wtedy kiedy żadnego lustra nie ma w pobliżu. Jutro urodziny kumpla i znowu przerażenie. Nie będzie mnie na szczęście kusiło, żeby pić, bo prowadzę. Dzień w pracy intensywny, dużo ruchu, więc jestem usatysfakcjonowana. 
Wstawiam bilanse z wczoraj i z dzisiaj, bo nie wiem czy będę miała czas jutro tu zajrzeć. 

13 stycznia - środa
- owsianka na mleku 200g
- kefir 400ml
- kurczak duszony w warzywach z makaronem pełnoziarnistym 250g
- bułka pełnoziarnista z wędzonym kurczakiem, rukolą, pomidorem i ogórkiem.

- TBC + brzuch

14 stycznia - czwartek
- owsianka na mleku 200g
- bułka pełnoziarnista z wędzonym kurczakiem, rukolą, ogórkiem i pomidorem
- zupa jarzynowa 250g

- Bieżnia 70 min.

Jestem rukolocholiczką! :D

Trzymajcie się lekko :*

1 komentarz:

Julliet pisze...

Dobrze, że masz tyle ruchu :) W ogóle 70 min na bieżni, wow *_* ja po 20 wymiękam :P Do tego takie zdrowe jedzonko, super :)
Trzymaj się :*