And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

piątek, 11 lipca 2014

Cel osiągnięty!

I jest, wreszcie jest! Wchodzę wczoraj rano na wagę, przecieram zaspane oczy i patrzę, jest! 61 kg, kolejny cel osiągnięty! Fak faktem sporo czasu mi zajęło, żeby go osiągnąć ale się udało. Mam nadzieję, że teraz pójdzie już lepiej. Chciałabym już 5 z przodu ale to wymaga pracy. Dam radę, teraz wiem, że się nie poddam :) 

Mam nadzieję, że u Was również same pozytywy.
Trzymajcie się lekko:*

4 komentarze:

Eva Lee pisze...

aaaaaa S U P E R!!
Wiedziałam, że się uda! Teraz już pójdzie gładko! Trzymam mocno kciuki i gratuluję :)

Red Queen pisze...

GRATULUJĘ!

U mnie też 5 z przodu tak cholernie blisko. Nie zaprzepaśćmy tego. Uda się. Musi się udać!

Anonimowy pisze...

Jeju! Ekstra! Super ze Ci sie udalo! :** ciesze sie razem z Toba :** 5 juz niedlugo sie pojawi ale musisz walczyc ! <333

Unknown pisze...

Brawo, gratuluję <33 To już niedługo zejdziesz poniżej 60, trzymam kciuki ;3