And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

czwartek, 31 lipca 2014

Wymiary -24 lipca

Może nie chudnę tak szybko jak bym chciała ale ważne, że waga spada. I jest wreszcie 5 z przodu :D Wstawiam wymiary z dnia 24 lipca, nie dałam rady wcześniej, bo ostatnio jestem mocno zajęta. 

Trzymajcie się lekko moje Kochane :* 

Wymiary z dnia 24 lipca 2014 r i spadek cm od 24 kwietnia 2014 r: 

Biust - 87 cm - mniej o 5 cm;
Talia - 69 cm - mniej o 7 cm;
Pas - 78 cm - mniej o 8 cm;
Biodra - 88 cm - mniej o 2 cm;
Udo - 54 cm - 3 cm mniej; 
Łydka - 35 cm - 0 cm mniej.

5 komentarzy:

Unknown pisze...

nie wazne, ze waga i cm leca powoli, wazne, zw w ogole cos spada, w koncu to sie liczy ;*
zycze powodzenia i oby tak dalej ;*
zapraszam do mnie http://belikebutterfly-proana.blogspot.com/ ;3

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Tempo jest mniej ważne, liczy się sam spadek. Popatrz jaki duży postęp od kwietnia! A będzie jeszcze większy. Trzymaj się ;*

idealna pisze...

jestem na prawdę pod wrażeniem - mogę ci tylko pozazdrościć. osiągnęłaś wiele, gratuluję :)

WannaBePerfect pisze...

Ważne, że idzie w dół, a nie w górę i że się nie poddajesz :) Trzymaj się :* Zapraszam do mnie na bloga http://wemustbeperfect.blogspot.com/ :)