And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

wtorek, 15 lipca 2014

Kalkulator idealnych wymiarów

Dzień mija ciekawie. Byłam dzisiaj w centrum handlowym, znalazłam kapelusz i okulary przeciwsłoneczne - takie jakie zawsze chciałam mieć :) 

Znalazłam kalkulator idealnych wymiarów, niestety najniższa waga jaką mogłam wpisać to 54 kg a mój cel wynosi ponad 10 kg mniej, więc wpiszę na razie te, które mi wyszły i będę do nich dążyć. To link do kalkulatora: http://www.odchudzanie-zdrowe.pl/kalkulator-idealnych-wymiarow-kobiety.htm

To wymiary do których dążę na dzień dzisiejszy: 

Biust: 87 cm (do zgubienia 3 cm);
Talia: 63 cm (do zgubienia 8 cm);
Pas: 70 cm (do zgubienia 9 cm);
Udo: 48 cm (do zgubienia 8 cm);
Łydka: 33 cm (do zgubienia 3 cm).

Mam nadzieję, że do końca wakacji uda mi się osiągnąć takie wymiary.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Kochanie trzymam za Cibie kciuki :*** Na pewno osiągniesz cel! Co do tego kapelusza to też mi się marzy ;) - taki słomiany idealny na plaże :P