And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

wtorek, 6 maja 2014

Dzień 6 - SPD

Wczoraj wyszło tak jak chciałam, zmieściłam się w bilansie. Dzisiaj rano waga pokazała 63,4 kg. 

Dzień zapowiada się pracowicie, a czy, więcej pracy tym mniej jedzenia. Dziękuję, że mnie tak wspieracie. Za komentarze i słowa otuchy. Gdy czytam Wasze blogi wierzę, że mogę osiągnąć swój cel! :) 

Wieczorem napiszę jak mi minął dzień i dodam bilans ;) 

Bilans wczorajszy: 

Śniadanie: 
Kawa z mlekiem 50 kcal

Obiad:
Zupa jarzynowa 300 ml - 180 kcal

Kolacja: 
Tuńczyk w sosie własnym 50 g - 50 kcal z ogórkiem kiszonym 11 kcal

Razem: 291/ 500

I znów jest mi lepiej :) 








5 komentarzy:

Unknown pisze...

Super bilans, cudownie, że Ci tak fajnie idzie i jedyne co mogę powiedzieć: Jestem dumna z Ciebie, kochana <33 Trzymaj tak dalej :) Miłego dnia :****

Unknown pisze...

Fajny bilans. Trzymam za Ciebie kciuki kochana, coraz bliżej celu! :*

Unknown pisze...

Świetny bilans. Patrząc na sukcesy innych, moja zawziętość rośnie, dziękuję. <3
Trzymam kciuki by ten dzień również był dla Ciebie tak udany. :)

Unknown pisze...

Genialny bilans, sama bym taki chciała!
Oby tak dalej, trzymaj się, kruszynko x

Vac pisze...

Wow, jaki mały bilans, poszło Ci naprawdę cudownie!