And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

poniedziałek, 5 maja 2014

Wymiary

Mimo tego, że parę razy zawaliłam wymiary trochę poszły w dół. Na bocznym pasku będę je aktualizować co miesiąc. Na dzień dzisiejszy wygląda to tak:

Biust - 90 cm 
Talia - 72 cm 
Pas - 83 cm 
Biodra - 89 cm 
Udo - 57 cm 
Łydka - 35 cm 

Oczywiście udo i łydkę mierzyłam w najgrubszym miejscu. 

Co do dnia, jestem dzisiaj tak zabiegana, że do tej pory wypiłam tylko kawę. Mam nadzieję, że wytrwam. Dziękuję Wam za wsparcie! Jesteście nieocenione. 

Bilans z dnia dzisiejszego wstawię dziś wieczorem albo jutro z rana. Trzymajcie się lekko :*

2 komentarze:

Unknown pisze...

Wymiary super, jeju też chce mieć łydkę 35 cm! Oby bilans był super, Miłego dnia, kochana :*****

Unknown pisze...

Ekstra wymiary, a i jeszcze na pewno będą maleć. :)
Trzymam kciuki, by Ci się do końca dnia utrzymał piękny bilans. Pozdrawiam. <3