And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

poniedziałek, 26 maja 2014

Gorzej... Niż źle

Trochę zeszło cm ale tylko z brzucha i talii :( 

Mam nadzieję, że dzięki sesji troszkę schudnę, mam baaardzo dużo nauki i znów czeka mnie dwa tygodnie niedosypiania. Jakoś przetrwam, zamaist jeść będę spać. 

Humor mam neutralny, dzień w książkach, jak na tą chwilę daje radę ale niestety będę teraz rzadziej pisać :( 

Mam nadzieję, że u Was jest lepiej niż u mnie. Trzymajcie się lekko, kochane Motylki :*

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

super ze zeszlo Ci w tych najtrudniejszych miejsc :* Oby tak dalej skarbie :* trzymaj sie i nie poddawaj :) Co raz to mniej nas ;c musimy trzymac sie razem <3 zapraszam na moj aktualny blog

http://zobaczyc-na-wadze-49kg.blogspot.com/?m=1

idealna pisze...

Powodzenia na sesji :)

Młody Motylek pisze...

Powodzenia na sesji. Oby tak dalej:*