And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

czwartek, 8 maja 2014

Dzień pierwszy - 800 kcal

Która z dziewczyn bardziej Wam się podoba (chodzi mi o figurę)?
nr 1 


nr 2


nr 3






Wybaczcie, jeszcze nie jestem gotowa na SPD :( na razie zastosuję dietę 800 kcal, żeby się przygotować, a wraz z 1 czerwca zacznę SPD i obiecuję, że nie zawalę ani jednego dnia.
Po prostu na razie nie dam rady. Wczoraj zasłabłam na siłowni. Masakra, wszystko wirowało wokół mnie :( nie chcę tak, bo zależy mi na tym, żeby trenować. Oczywiście to żadne usprawiedliwienie... 

Postanowiłam więcej jeść czyli te 800 kcal ale i więcej ćwiczyć. Będzie wyglądać to tak:

Poniedziałek, środa, piątek, niedziela - siłownia + 1h biegania;
Wtorek, czwartek, sobota - skalpel z Ewą + 1h biegania;

Każdego dnia 100 brzuszków i 30 przysiadów. Co o tym myślicie?

Trzymajcie się lekko :*

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Figura 1 zdecydowanie i 2 <33
Dobrze robisz, 800 kcal to mało, tak samo jak 1000 kcal. Ważne, że chcesz ćwiczyć i masz motywacje. Trzymaj się i miłego dnia, kochana :**

Carly pisze...

Powodzenia i zapraszam do mnie.

Unknown pisze...

800 kcal to wcale nie tak dużo, a do tego ćwiczenia też dają swoje. Moim zdaniem dobre wyjście i dodatkowo przygotujesz się na SPD.
Jak dla mnie figura nr 1 jest idealna. Druga nie, za bardzo umięśniona, a trzecia..nie, odpada.
Zdecydowanie jedynka.
Trzymaj się. <3

KrólewnaŚnieżka pisze...

Pod wzgledem estetycznym zdecydowanie jedynka. Jednak gdybym wygladala jak nr 3 bylabym bardziej zadowolona. Nie zawsze dazymy do pieknego wygladu. Czasem perfekcja nie jest piekna...

Vac pisze...

Dla mnie figura numer jeden jest idealna, dziewczyna jest chuda i nie przesadnie umięśniona, ale widać, że ćwiczy, trzecia nieco straszy, wolałabym tak nie wyglądać, bo ta koncepcja nieco straszy.

Unknown pisze...

Figura 1 - marzenie!
Cieszę się, że masz w planie tyle ćwiczenia. Masz rację, lepiej się przygotować, aby być gotowym. Trzymam kciuki, wierzę, że dasz radę x

Amelia pisze...

nr 1 najlepszy zdecydowanie ;)
800 kcal to nadal malutko i spokojnie będziesz na tym chudła, nawet nie musisz ( moim zdaniem ) schodzić niżej by nie spowolnić metabolizmu ;))
Powodzenia :*