And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

niedziela, 8 lutego 2015

Inna rzeczywistość - moja rzeczywistość!

Dzień piękny, słońce świeci, więc mimo choroby wybrałam się na szybkie zakupy. Poza tym posprzątałam całe mieszkanie, wyniosłam śmieci i tak tańcząc z odkurzaczem ze słuchawkamiw uszach poczułam, że przypłynęło do mnie więcej sił - bo najgorzej jest leżeć bezczynnie. 

Jutro poniedziałek, wreszcie do pracy, przynajmniej dzieciaki wpędzą mnie w lepszy nastrój :) 

Co do jedzenia to dzisiaj jak do tej pory pomarańcz, kawa i kurczak z kapustą kiszoną. 

Biegnę jutro zapisać się do biblioteki, bo nie mam już co czytać. Ostatnio zafascynował mnie swoimi książkami Musso, szczerze polecam, można się trochę wyrwać z szarej rzeczywistości. 

Jutro z rana podam wymiary i wagę.

Trzymajcie się lekko :*











5 komentarzy:

Carly pisze...

Hej, dasz rade, wierze w Ciebie ;*
Trzymaj się i zapraszam do mnie ;)

Unknown pisze...

U mnie za to apokalipsa śnieżna '-'
Ale db że masz fajny nastrój :)
powodzenia jutro,
Trzymaj się :*
Annie xx

Aisha pisze...

Śliczny bilans! Powodzenia w pracy! :)
Trzymaj się kochana <3
s-k-i-n-n-y-d-r-e-a-m-s.blogspot.com

skinny_princes pisze...

Ja tez uwielbiam czytac ! :* masz racje bezczynne siedzenie do niczego dobrego nie prowadzi, warto sie czyms zajac :) Pozdrawiam i trzymam kciuki :D
Zapraszam do Siebie i prosze o wsparcie :)
http://w-dazeniu-do-doskonalego-ja.blogspot.com

Sofija pisze...

U mnie na odwrót, plucha i bez słońca... depresyjna pogoda. Zazdroszczę ci:*