And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

czwartek, 25 lutego 2016

Ciężkie dwa tygodnie

Kochane moje! Przepraszam Was bardzo ale były to dla mnie ciężkie dwa tygodnie, od dziś postaram się być częściej. 

Nauka-praca-siłownia-nauka-sen. Tak wyglądało moje ostatnie 16 dni. Waga spadła do 61,5 kg. Dzisiaj pocisnęłam dwie godziny ostrych ćwiczeń z moją ulubioną trenerką i było ciężko, rano wymiotowałam, chyba bunt organizmu przed miastowymi sałatkami :/ 

Obiecuję, że na dniach nadrobię zaległości w Waszych relacjach! 

Trzymajcie się lekko:*

2 komentarze:

Unknown pisze...

skoro chodziłaś w tym okresie na siłkę i do tego tyle się uczyłaś to i tak Cię podziwiam, że wszystko ogarnęłaś.
Super, że wróciłaś :)

Anonimowy pisze...

Podziwiam Cię, że tak wiele robiłaś i dałaś radę z tym wszystkim. Powodzenia w dalszej walce :)