And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

poniedziałek, 29 lutego 2016

Zmiany, zmiany...

Hej Kochane! 
Weekend minął mi dość syto :/ u rodziców byłam. Jednak mam ambitny plan na ten tydzień z mocnym postanowieniem poprawy. Chcę do zera wyeliminować jakiejolwiek słodkości do 0 oraz mąkę pszenną również do 0 (wiecie jak to jest, bułki "pełnoziarniste" z piekarni tak na dobrą sprawę są pszenne). Pieczywo jakiekolwiek idzie w odstawkę. 
Później rozpiszę mój plan na ten tydzień i obiecuję, że przejrzę Wasze zapiski :)

Miłego poranka :*

2 komentarze:

Catherine pisze...

Trzymam kciuki ;*

Ayama pisze...

Hej. Zapraszam na mojego bloga. :)

http://nienawidzekilogramow.blogspot.com/?m=1