And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

wtorek, 9 lutego 2016

Umiar...

Hej Kochane! 
Przepraszam Was bardzo za bark czasu. Teraz udało mi się znaleźć chwilkę na krótki wpis. Rezygnuję z diety HSGD na rzecz 1200 kcal dziennie. Po prostu nie daję rady wszystkiego ogarnąć,nie jestem w stanie się skupić. O ile dni na 1000 są w miarę okey o tyle 850 zbija mnie totalnie z nóg. Nie wiem z czego to wynika ale jak na ten moment muszę zaprzestać, bo mam zbyt wiele rzeczy na głowie do ogarnięcia, a nie chcę napadów i poczucia winy. 
Mam nadzieję, że zrozumiecie. 

Trzymajcie się lekko :*

3 komentarze:

Unknown pisze...

skoro masz tyle rzeczy do ogarnięcia to warto jeść więcej, musisz w końcu jakoś funkcjonować :)

Catherine pisze...

Bardzo dobry wybór. Nie ma co się katować, trzeba myśleć racjonalnie ;)

Anastazja pisze...

Mam nadzieje, ze udaje Ci się trzymać swojego planu i ogarnęłaś wszystkie sprawy. :)
Trzymaj się lekko ♡