And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

niedziela, 29 czerwca 2014

Zwyczajnie, o tak!

Taki zwykły depresyjny dzień lenistwa. Nie zwlekłam się dziś z łóżka do 14:00. Jak już się zwlekłam, wykąpałam się i przeleżałam resztę dnia pod kocem. Teraz postaram się pisać więcej i częściej, bo będę miała więcej czasu. Na wadze 61,9 kg - jeszcze 900 gram do osiągnięcia następnego celu. Do końca lipca chcę 56 kg. Mam nadzieję, że się uda. 

Trzymajcie się lekko :*
















5 komentarzy:

Unknown pisze...

Bądź silna, a wszystko osiągniesz!
A takie leniwe dni są czasem potrzebne. Trzymaj się :*

Unknown pisze...

Brakuje nie wiele :) Dasz radę,trzymam kciuki !

Anonimowy pisze...

Bardzo malo brakuje ! :** Dasz rade! Trzymaj sie i walcz <333

Unknown pisze...

OO to niewiele Ci brakuje, jeden krok bliżej do upragnionego celu ^^ Trzymam kciuki, powodzenia ;*

Anonimowy pisze...

Na pewno Ci się uda. Trzymaj się diety a cel zostanie osiągnięty.
Pozdrawiam i życzę powodzenia, Aga:)