And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

piątek, 20 czerwca 2014

Zielono mi!

I powracam powoli do rzeczywistości. Ostatni miesiąc dał mi mocno w kość. Jednak pozbierałam się i jestem. Jak do tej pory wypiłam koktajl z truskawek z mlekiem (250ml - 96 kcal). 

Dalej zamierzam zjeść jajka i potem jakieś warzywa ewentualnie zielony koktajl. Mam dzień słodkiego lenistwa, więc mogę na spokojnie sobie wszystko rozplanować. O 18:00 biegnę na fitness,a potem zostanę na siłowni, zrobię cardio. Mam dziś lepszy humor niż ostatnio. Dajecie mi siłę swoimi słowami, komentarzami, wpisami na blogach i tego mam się zamiar trzymać. Dopisze wieczorem albo jutro jak dzisiaj mi poszło. 

Trzymajcie się lekko :*

P.S. Macie jakieś fajne, sprawdzone przepisy na zielone koktajle? 





3 komentarze:

NiewidzialnaGasienica pisze...

Trzymam kciuki żeby Tobie poszło o wiele lepiej niż mi.
A jakie koktajle? Hmm ja mam dziwny smak, ale może posmakuje Ci boćwina z truskawkami, ogórkiem i mlekiem? Ja dodaję do tego trochę słodzika. Mi smakuje:)

Sufferance pisze...

Dzięki, spróbuję :) co do koktajli - eksperymentuję :)

KrólewnaŚnieżka pisze...

To pieknie ze masz taki dobry nastroj. Lato jest zaproszeniem do radosci, ale nie wszyscy potrafia skorzystac z tego zaproszenia...