And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

sobota, 22 czerwca 2013

Brakujących kilka dni

Dziś z rana zastał mnie upał, doszłam do wniosku, że bieganie przełożę na późny wieczór, a z rana poćwiczę w domu. Mam nadzieję, że przebrnę dalej przez życie... 

Miałam ostatnio takich kilka dni, że spałam z przerwami na toaletę i szklankę wody, jednak po tych kilku dniach wzięłam się w garść, bo muszę być cały czas aktywna.

Teraz postaram się pisać codziennie, będę miała trochę więcej czasu na to.

Co do wakacji, nie mam ich w tym roku, będę musiała ciężko nad sobą popracować, żeby do września osiągnąć wymarzony efekt... Trzymajcie za mnie kciuki, aby się udało!


Dzisiaj zamieszczam trochę inna motywację:

Talerz warzyw - wygląda bardzo ładnie!Warzywa są zdrowe i niskokaloryczne! 
Zjadajmy 5 porcji warzyw dziennie!

Talerz mięsa... Pamiętajcie, że zjadając mięso jecie żywe zwierzę, że zanim wylądowało na talerzu zostało zabite i cierpiało... Wykorzystujmy nasz rozum każdego dnia i dokonujmy właściwych wyborów!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

hej dzieki za odwiedziny :) dodaje ciebie do listy, bede odwiedzac i wspierac :) i masz racje co do porownania ze warzywa kolorowe soczyste i smaczne, mieso ble ;(

Ana♥ pisze...

Mniam ale pyszna sałatka warzywna <3
Dodaję Ciebie do listy blogów :)
Trzymaj sie !

Thinm pisze...

powodzenia w odchudzaniu :)
ładnie zaczynasz

http://thinchudosc.blox.pl/html

Unknown pisze...

Dobra motywacja:)
Ja jem mięso, ale staram się je ograniczać do minimum.. ;)

klarisaana pisze...

Bardzo motywujace <3.
3mam kciuki
http://klarisaana.blog.interia.pl/