And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

środa, 26 czerwca 2013

warzywa, owoce, warzywa, owoce, warywa, owoce...

Dzień mi się rozpoczął silnym bólem głowy ale pocieszeniem jest to, że za oknem zastałam deszcz i niższą temperaturę :) wzięłam tabletkę od bólu i wzięłam się za ćwiczenia. 3 serie brzuszków i 3 serie przysiadów. 

Potem postanowiłam posprzątać całe mieszkanie i nawet szybko się z tym uwinęłam.  Zaplanowałam też sobie, jak każdego dnia, posiłki na dzisiaj:


Śniadanie:
 rzodkiewka + 1/2 ogórka + 5 listków sałaty do tego 1/2 łyżki ziół prowansalskich i 1 łyżka jogurtu naturalnego - mniam :)

Obiad: 
ugotowane z czosnkiem, chili i ziołami prowansalskimi warzywa: 4 brokuły, 1/2 papryki, pomidor, 1/4 pora, pietruszka i marchewka.

Kolacja:
 jabłko + banan.

Posiłki rozplanowane. Na 14:30 idę na siłownię, a na 17:00 na zajęcia. 

Wieczorem pójdę pograć w kosza. Powiem szczerze, że jakoś nigdy nie lubiłam tego sportu ale teraz się przekonałam. Fascynuje mnie to, jak podczas gry pięknie pracują wszystkie mięśnie, od razu czuć krzyk spalanego tłuszczu! Cudowne uczucie! Polecam każdemu, bo w kosza można grać samemu, więc to duży plus tej gry :)


Po motywujmy się troszkę:














Pamiętajcie Moje Kochane Motyle nie chcemy wyglądać jak kobiety na obrazkach poniżej:








5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

zdrowe jedzenie duzo ruchu no po prostu pieknie ;)
i masz racje z tym mysleniem ze jem, trenuje to.. bo jem za szybko ;p

Ana♥ pisze...

Niesamowita jesteś! Jesz zdrowo i mało a w dodatku duużo ćwiczysz ;D Jesteś moją idolką :*

Unknown pisze...

ojj nie, tylko nie grycanka:p rzygać mi się chce jak na nie patrzę... coś okropnego. nie rozumiem jak można się do takiego stanu doprowadzić... :/
Bardzo ładnie rozplanowany dzień:)
powodzenia w dalszej pracy!

gloo pisze...

Też bym chciała mieć czas na siłownie i ćwiczenia... ja za to cały czas dźwigam moje dzieciątko, nawet czasem trzeba się sporo nagimnastykować przy nim, więc to mnie pociesza ;) masz cudowne bilanse *.*

klarisaana pisze...

Bardzo zdrowo. ♥ Wezmę przykład od ciebie ze śniadniem, brzmi smakowicie mniam *.*
3maj tak dalej kochana