And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

środa, 22 lipca 2015

Lincz...

Taka motywacja na początek ;) 






Siedzę właśnie na przerwie w pracy i tak pomyślałam, że napiszę krótką notkę odnośnie wczorajszego bilansu i ćwiczeń. Wczoraj i dzisiaj nagrzeszyłam strasznie :( 


Bilans 21.07.2015
- owsianka na mleku z łyżeczką miodu
- 2 kawałki pizzy
- 2 jajka + bułka pełnoziarnista

30 km na rowerze (2godz)
tabata (1godz) 

Bilans 22.07.2015
- owsianka na mleku z łyżeczką miodu
- kefir 400 ml
- 4 małe pączuszki i 4 rafaello
- warzywa z kurczakiem i makaronem pełnoziarnistym 400g
- 2 jajka + bułka pełnoziarnista (na kolację) 

30 km na rowerze 2godz
TBC + brzuch (1godz) 

Powiedzcie mi, macie jakieś dobre sposoby na łakomstwo przed okresem? Ja zawsze sobie radziłam, a teraz jest dramat :(

1 komentarz:

Catherine pisze...

kochana, brak mi czasu na pisanie, ale w następnym miesiacu albo nawet pod koniec lipca dodam jakiś wpis ;)
Przed okresem staram się jeść częściej ale mniejsze porcje to pomaga.