And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

sobota, 14 marca 2015

Cel osiągnięty!

Zacznę od początku. 

Chciałabym bywać tu częściej, jednak czas niestety mi na to nie pozwala w ciągu tygodnia, a teraz akurat mam dużo pracy. Poza tym miałam zapalenie zatok, skończyło się antybiotykiem, a do pracy o tak musiałam chodzić :( 

Odnośnie dobrych wiadomości, w poniedziałek, 9 marca wchodząc na wagę zobaczyłam 63 kg! Pierwszy cel osiągnięty! W poniedziałek kolejne ważenie. Chciałabym zobaczyć chociaż troszkę poniżej 63 kg. 

Dzień mija spokojnie, miałam okazję trochę odespać poprzedni tydzień, rano byłam na treningu i przymierzam się oraz motywuję do biegania poza siłownią, opracowuję właśnie odległości, czas i trasy, którymi mogłabym biegać. Jaram się tym bardzo, ale wiem, że potem będę jęczeć...

Dzisiaj zrobiłam spagetti z makaronem razowym i bez smażenia, mięso mielone z indyka udusiłam w soku pomidorowym, mmmm pycha! To taka moja słabość na jeden dzień w tygodniu :) 

A tutaj kolejna osoba ze wspaniałą figurą:



I moje ulubione zdjęcie z udziałem Kasi:


Trzymajcie się lekko :* 







2 komentarze:

Aisha pisze...

Spokojnie, rozumiemy, że masz mało czasu :)
Faktycznie, Kasia Smolińska jest śliczna i ma piękną figurę <3
Trzymaj się kochana :)

Unknown pisze...

Świetnie kochana, gratuluję pierwszego celu !!! Musisz mieć teraz niesamowita motywację :) trzymam kciuki za dalsze sukcesy.