And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

niedziela, 1 marca 2015

9 kg mniej do czerwca!

I mamy marzec. Czas szybko leci, wiosna już spogląda w okna. Byłam dzisiaj na zakupach, wypatrzyłam cudowną sukienkę, czerwoną, dopasowaną. W tym momencie mogę tylko pomarzyć o dopasowanych ubraniach. Kupiłam jednak botki. Takie na słupku, koloru rudego, cudowne! 

Do czerwca i cieplejszych dni zostało 3 miesiące. Jeśli będę zrzucać 3 kg miesięcznie będzie idealnie do czerwca około 54-55 kg. Od jutra wracam na treningi, więc muszę sobie dokładnie rozpisać jadłospis. A jak wyglądają Wasze cele do czerwca? Macie jakieś konkretne? 

Trzymajcie się lekko :*


4 komentarze:

Walkin Butterfly pisze...

No myślę, że wszystkie mamy w planach wziąźć się za siebie i jakoś wyglądać na lato ^__^
Powodzenia i trzym się szczuplutko :D

szukająca szczęscia pisze...

ce mam jeden: schudnąć do wagi 52.
Tobie mocno kibicuję. Damy radę :)

Unknown pisze...

Do czerwca chce ważyć 55. Myśle że schudnę nawet więcej w tym tempie ale kto wie. Damy rade :))) jutro tez idę na trening. Wiosno przybywamy :) motyleklife.blogspot.com

Catherine pisze...

Mi się marzy zejść poniżej 60kg, czyli pozbyć się nadwagi...ale zobaczymy. Nic na siłę ;)