And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

poniedziałek, 15 czerwca 2015

dzień...

Hej! 
Mam krótką przerwę w pracy, więc stwierdziłam, że zajrzę do Was i przy okazji coś naskrobię. 
Dzisiaj, gdy się obudziłam padał deszcz, jednak zanim wyszłam z domu przestał, więc wybrałam się do pracy na rowerze, 15 km zaliczone :) 

Po pracy jadę do przyjaciółki, bo dawno się nie widziałyśmy, więc musimy nadrobić zaległości. Przyznam Wam się, że jutro idę do lekarza skontrolować rękę i nogę po wypadku, a od tego zależy czy będę mogła wrócić w lipcu na siłownię, więc trzymajcie kciuki! 

Ostatnio myślałam nad moimiproblemami z pękającymi naczynkami i zastaneiam się nad laserowym domykaniem naczyń, czy któraś z Was miała z tym doczynienia lub słyszała coś od znajomych? 

Trzymajcie się lekko :*

2 komentarze:

Catherine pisze...

Też do pracy jeżdżę rowerem ;)
Zastanawiałam się nad takimi zabiegami, bo sama mam problemy z naczynkami, ale chyba odstrasza mnie cena ;/

Sofija pisze...

Oj ja niestety nic nie stosowałam na naczynka bo ich nie mam. Mam nadzieję, że lekarz pozwoli wrócić ci na siłkę. Trzymaj się.