And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

środa, 8 kwietnia 2015

Coraz cieplej :)

Hej Motylki! 
Jak mija dzień? Trzymacie się swoich poświątecznych postanowień? Powiem szczerze, że mi idzie bardzo dobrze :) Wczorajszy dzień przebiegł zgodnie z planem, dzisiejszy również zapowiada się znakomicie. 

Cieszę się, że będzie juz więcej ciepłych i słonecznych dni. Wreszcie będę mogła przerzucić się na rower i spalać jeszcze więcej kalorii. Do pracy mam 15 km w jedną stronę, więc będzie dla mnie to kolejne wyzwanie. 

W poniedziałek kolejne ważenie, a w niedzielę napiszę plan na kolejny tydzień :) 

Trzymajcie się lekko :*

4 komentarze:

Unknown pisze...

To super, że idzie Ci dobrze z dietą :)

Unknown pisze...

ja tam sie trztmam swoich postanowien, ale swieta dopiero sie skonczyly wiec nie ma sie czym chwalic ;/
powodzenia :*

K. pisze...

Super Ci idzie :)
Ja tez się trzymam.

zapraszam Cię na www.thinspiracja.pun.pl

Unknown pisze...

Fajnie, że dobrze Ci idzie. Powodzenia w dalszej walce! http://glodnachimera.blogspot.com/