And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

środa, 27 czerwca 2012

Nic, kompletnie nic.

Dzisiaj jestem zmęczona, tak kompletnie. Siedzę przed komputerem, kot siedzi mi na kolanach. Przypatruje się znudzonym wzrokiem temu co robię. Wpadam w monotonię i co gorsza, godzę się na nią. Dzisiaj nie zjem nic. Nie mam siły na staranne przygotowanie posiłków, więc wolę nic nie jeść. Nawet to lepiej. Z rana byłam na siłowni. Ledwo doszłam do domu. Muszę jeszcze wyjść do apteki. Teraz pójdę pobiegać. 

1 komentarz:

DamRade.♥ pisze...

Skąd ja to znam .. Takie dni są okropne. Zazdroszczę ci że ty chociaż masz motywację do ćwiczeń. Bo kiedy mi przychodzi taki monet, to chciałabym tylko spać.
trzymaj się. ;*