And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

piątek, 5 września 2014

Trochę mody, trochę wygody...

Witajcie Moje Kochane! 
Dzień zaczął się wcześnie aczkolwiek pozytywnie ;) na śniadanie wciągnęłam musli z mlekiem, a przed śniadaniem 30 min biegu na rozbudzenie. Piękny poranek, idealna, przynajmniej dla mnie temperatura, jesień zawsze wprawiała mnie w dobry nastrój. Wieczorem wybieram się na długi spacer, a od poniedziałku powrót na siłownię, już nie mogę się doczekać ;) 

Moda i wygoda, jak to łączyć?

Adidasy czy trampki?

Zależy kto co lubi. Ja osobiście wolę adidasy ze względu na wygodę. W trampkach często bolą mnie stopy. 



Mam często problem, co założyć do adidasów, żeby nie wyglądać obciachowo? Czy płaszcz pasuje do adidasów? Jeśli pasują to czy wszystkie modele? 

Co myślicie o tym zestawie?







Poniżej znajdują się zdjęcia adidasów i płaszcza, które posiadam (nr 4), dokładnie w tych kolorach, można je połączyć? I jak dobrać dodatki, żeby wyglądać dobrze?















3 komentarze:

K. pisze...

Jak najbardziej pasują do siebie :)

idealna pisze...

na modzie to ja się nie znam...
ogólnie według mnie połączenie buty sportowe+ płaszcz jakos mi nie pasuje, chociaż widziałam wiele właśnie tego typu zestawień które idealnie się komponowały. myślę ze twój płaszcz jest troche za elegancki do tych butów, ale jeśli dobierzesz do tego kilka bardziej sportowych dodatków albo coś "na luzie" to całosć będzie wygladać oryginalnie. trzymaj się :)

Aggie pisze...

Będą pasować moim zdaniem, chociaż ja zdecydowanie wolę trampki, które z płaszczem wyglądają super :) A gdzie się podziewasz? Dawno Cię tu nie było, coś się dzieje?
Ja dopiero zaczynam, zapraszam ;)
aggie-whole-new-world.blogspot.com