And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

wtorek, 23 września 2014

Jesień ;)

I znów długo mnie nie było. Niestety od dwóch tygodni nie mogę się doleczyć iciągle biegam po lekarzach, a zaczęło się od kataru... Teraz obecnie jestem cała w siniakach, bo jak tylko się dotknę to pojawia się nowy. Cały czas robię badania ale lekarze nie mają pojęcia czemu tak się dzieje. Ma może któraś z Was podobne doświadczenia?

Waga na poziomie 61 kg nadal się utrzymuje ale do swoich urodzin chcę zejść z 6 z przodu, czyli do 27 października.  Dietę udaje mi się trzymać tylko przez chorobę mało ćwiczyłam. 

Zaczęła się jesień, czyli to co lubię najbardziej :) idąc za tym tematem, wrzucam parę siennych stylizacji, która podoba Wam się bardziej?












Stylizacje znalezione w www.gooogle.pl







4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dobrze ze juz jestes :* Niestety nie pomoge ci co do tych siniakow ale zycze z calego serduszka zdrowia !! :** Co do stylizacjii... *-* zachwycila mnie 1 i 2 :)) sa naprawde przesliczne ^^
Trzymaj sie mala :**

Aggie pisze...

Stylizacje wszystkie są piękne, może poza emu - nie lubię ich :D
Jeśli chodzi o siniaki, to może świadczyć o małopłytkowości, no ale to widać w podstawowej morfologii, więc to pewnie nie to. Ale kombinuj, poszukaj w internecie, jakie badania powinnaś zrobić i rób je koniecznie, nawet jeśli będziesz musiała zapłacić - to może być poważna sprawa.
Waga spadnie, mi też stoi od paru dni :) Trzymaj się Kruszynko :*
aggie-whole-new-world.blogspot.com

idealna pisze...

zdecydowanie ta pierwsza stylizacja :) wracaj do zdrowia :) :)

Anonimowy pisze...

KLARA^^ :
Pierwsze zdjęcie, ciuchy boskie jak boskie!!!!
A co do butów emu, to od początku nie wiedziałam co dziewczyny w nich widza?
Do mnie od zawsze kojarzą się babkowo :d
Hmm..te siniaki. Masz tak podatne ciało na te siniaki albo po prostu masz koszmary i się w nocy lejesz a o tym nie wiesz ,hahs.
a tak na serîo motylku to nie wiem co ci jest ale ja mam podobnie tylko ze ja wiem od czego mi wylaza bo pracuje fizycznie i ciało wygląda jak po jakiejś bitwie :0