And I don’t want the world to see me cause I don’t think that they’d understand when everything’s made to be broken
I just want you to know who I am.

niedziela, 8 stycznia 2012

Wielki powrót...

Chyba się zakochałam.... Taki jeden chłopak zawrócił mi strasznie w głowie, dziwna sytuacja. Boję się tylko, że jak juz będziemy razem to nie będzie tak jak ja sobie to teraz wyobrażam, więc w sumie tak naprawdę to w tym momencie sama nie wiem czego chcę. 

Odchudzam się dalej oczywiście. Nie zrezygnowałam jeszcze i sądzę, że szybko to nie nastąpi. 

No i oczywiście coś dla motywacji :)

2 komentarze:

Moi pisze...

Świetnie Cię rozumiem teraz, ja nigdy nie wiedziałam czego chcę. Jak to z kobietami: nie wiedzą czego CHCĄ, ale wiedzą czego NIE CHCĄ...
A przystojny i wysoki? :D
Dobrze, że w końcu się odezwałaś! I częściej pisz, co u Ciebie i jak Ci idzie;)

Qi pisze...

W KIIIIIIIM!